Fndaapl Merhaba arkadaslar 37. Haftadym suyum fazla doktor seker tuketiminden dedi ve kestim sekeri .. sorum şu bu durumda sezeryanda genel anestezi olabliyormuyum bilgisi olan varmi
e_blue_sky_a Fndaapl benim de şeker var. Henüz suyumuz artmadı 32deyim ama şekerim yüksek çıkmaya başladı tokluk şekerim…. sezaryen gibi gözüküyor bizim de 37de 38de bazen 200e merdiven dayiyor tokluk şekerim. Tatlı ya da şeker yememek ile ilgisi yok karnını doyur fırlıyor
EsraKaratas0 Fndaapl benim de suyum fazla şeker ekmek pirinç kes dedi doktorum. Su fazlalığı herhangi bir sorun oluşturmaz dedi. 36+5teyim. Normal doğum istiyorum herhangi bir sıkıntı olmaz sadece bebek iri olur dedi.
Fatmaokan Fndaapl bende 32+5 ama bebek 35 haftalık görünüyor suyu fazla kilo 2900 bebeğimin gebelik şekeri testi yaptırmamıştim doktor suyu fazla bebeğin dedi sezeryan olacak ilk defa başıma geliyor kouku var erken alır mı sezeryana
Nur_gnn EsraKaratas0 bir tek benim doktorum mu taktı buna anlamadm benm bebeğimin kilosuda normal ama suyu fazla olursa sıkıntı dedi cumartesi gideceğiz eğer su hala fazlaysa erken almayı düşünüyor
EsraKaratas0 Nur_gnn benim de fazla fakat ben doktor değilştirdim. Eski doktorum da 38. Haftada alırız demişti yeni doktorum ile normal doğum için bekliyoruz aşırı bir su fazlalığı olmadığı sürece sorun olmaz dedi yeni doktorum