Esmerim_0 tubik_ yani dün kan verdim e nabıza düşmedi ve değilim pazartesi testim çıkmadı idrar yüzümde sivilce çıktı hastalık belirtisi galiba
Esmerim_0 Kanatsiz_1_melek Melekprenses Melekprenses tubik_ kızlar dün kan vermiştim bugün regl günüm 2.050 çıkmış
Melekprenses Esmerim_0 benimde bugun olmam lazim.olmadim butun belirtiler var ama olmadim. 4gun once kan verdim 0.46 cikti. Kaset test yaptim negatif. Ama bilemedim hala olmadim erken gebelik testi yapacagim aksam
Melekprenses Esmerim_0 3.050 cikmis degerin yukselmeyw musait gec dollenme sanirim bence 2 gun sonra tekrar dene yukselme olacak mi
Esmerim_0 Melekprenses cnm ben normal ilişki yaşamadım yani adetim bitti hiç yani yapmadım aşılama yaparım diye ayın 22 şüpeli ilişki oldu onun eseri olabilir
Melekprenses Esmerim_0 anlamadim ben simdi ayin 22 si derken kasim mi aralik mi . 3.050 deger yine az degil.mi onceki aydan kalsa