Denizyildizi15_ eğer kan testi pozitif çıkarsa da hemen kadın doğuma gitmemenizi öneririm çünkü ilk gittiğimde benim moralimi o kadar bozdular ki sırf para almak için beni her hafta kontrole çağırdılar ilk hafta kese var ama bilemiyoruz haftaya gel dediler haftaya gittim kese ve bebek var ama çok sevinme ilk üç ay tehlikeli sen haftaya tekrar gel kalp atışını duymadan heveslenme dediler sonraki hafta kalp atışı duyuldu dediler ki ay bu bebek çok küçük haftaya gel bakalım dediklerinde artık başka doktorlara gittim ve Allah’a şükür gayet sağlıklı bir hamilelik süreci olduğunu söylediler sırf her hafta muayene ücreti ödeyim diye boş yere çağırdılar yani ilk aylar hiç bişey de bilmediğimiz için hem moral olarak hem bütçe olarak çok zorluyorlar bazı doktorlar