Cansucannnnnnnn
İlk transferimde ben kabızlık yaşamıştım bilmeden ıkındım kimyasal olmasını kendimce ona bağladım bilemiyorum tabi ama ikinci transferim de doktorum herhangi bir değişiklik yapmadı. İlkinde çok stres yapıp sürekli yatmıştım, ikincide çok rahattım sadece ilk 3 gün dinlendim sonrasında dikkat ederek normal yaşantıma devam ettim, hareket halindeydim. Tutundu çok şükür. Doktorumda değilde bende değişiklik oldu iki transfer arasında açıkçası.