Haticerman Canim Gebe Polikinligine Gidersen memnun kalmaman cok normal bende paüye gidiyorum ama hocaya gidiyorum soner gök doktorun ismi sali gunu dogum yapicam nasipse gecen haftalarda randevu alamadim gebe polikinligine sevkettiler hayatimda bu kadar kotu ilgilenen doktorlar gormedim ben ki hamileligimin basinda denizli devlete giden biri olarak orasi bile daha iyiydi 🤦🏻♀️ hicbi bilgi vermediler ne kilosunu soylediler ne suyu iyi vs dediler sadece nst ye bakti iyi nst dedi bu kadar😂 yani demem o ki paüde dusunuyosan hocaya git hem dogum fiyati daha uygun(3.800) hem muayne ucreti uygun(396)gene sen bilirsin 💖