NihanTufanArslan arkadaşlar benim de aynı şekilde doktorum kokusu olmadığı ve kaşıntı olmadığı takdirde bu akıntıların hamilelikte normal olduğunu söyledi. çamaşırı değiştirmeye yetişemedim günlük ped kullanıyorum kaç defa değiştiriyorum. sıkıntı yapacağınız bir durum yok sevgiler.
Kaanfatmasahin NihanTufanArslan benimki mantar enfeksiyonundan kaynaklanıyor kaşıntı yanma falan oluyo.
Kaanfatmasahin Mortutku günlük ped zararlı aslında ama ben de onunla çare buldum kokusuz olan günlük ped kullanıyorum. Günde 2 3 defa değiştiriyorum bu aralar kaşıntım yok ama akıntı yoğunlaştı.