ceydadmnn ben cinsiyet olarak demedim canım hafta olarak dedim en azından 20 leri geçirin bence zamlar çoktan oldu zaten şu vakitten sonra da fazla bi zam olmaz:) inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız bi erken doğumum olduğu için korkuyorum ben ama tabi nasip ne zaman ne olacağını bilemeyiz gönlünüzden geçeni yapın en iyisi siz ama yinede kıyafeti en sona koyun:)