Merhaba kızlar size bir şey sormak istiyorum
Kızım 2 buçuk yaşında biliyorum geç oldu ama napiyim emziriyorum ne naptiysan bırakmadı evi ayağa kaldiriyo inşallah sabır taşı varmış saniirm onu deniyecegim sizin de varsa tavsiyeleriniz alabilirim ee gelelim konuya
Eşimle çocuk istiyoruz ama 5 6 aydır korunmadigim halde olmadı kizimda ilk ayda hamile kalmıştım annem dedi ki emzirdigin için o seni koruyo sizde doğru mu yaşayan varmi