Ecexxxxxx Ben en son 6 gün kala test yaptım tek çizgiydi tekrar yapmaya cesaret edemiyorum 😞 3 gün kaldı ama bekliyorum var mı benim gibi olanlar?
HESA20 Ecexxxxxx bnm de uygulamaya göre 6 Ocak ama düzensizlijik var hafif pcos varmış folik asite başladım bu ay bol değerlendirmeli oldu bel ağrım var ama göğsüme dokununca da acıyor adete yakın göğsüme dokununca acıyor çünkü sanırım hamile değilim 😞
Kafi Ecexxxxxx Bat 9 canım bugün öylesine Bi test yapmıştım çok silikte olsa pozitifi gördüm yarın kan vericam bakalım
Kadermiray Benim bat yarın bir iki gün gecikme ile en geç cuma olmam gerekiyor dün yaptım negatif saatler sonra beliren silik çizgi vardı ama kuruma çizgisi bakalım artık
Ecexxxxxx HESA20 benimde göğüs hassasiyetim var ama o regl zamanı da oluyor diye belirtiden sayamıyorum onu
HESA20 Ecexxxxxx pek bnm ki gibi dokunup bastırınca mı acıyor yoksa göğsün dokunmadan bile sızlıyor mu mesela bnm şuan çok fazla bir bel ağrım var bacaklarıma kadar vuruyor Rabbim ol derde olur Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah🤲güzel haberler verelim birbirimize 🤲