abkse Flysrbs08 28.günde kanda 2.34 çıkmıştı negatif diye düşünmüştüm ama 30.günde evde test yaptım silik çizgi çıkmıştı 31.gün değerim 30 du, şu an 15+2 yim çok şükür 😊
Kafi Flysrbs08 benim bugün 21. Gün öğlen öylesine evde test vardı yapıyım dedim çok az da olsa ikinci çizgiyi gördüm bu ay ovülasyon testi kullanmıştım yumurtlamamin 7.gunu yarın kan vericam bakalım
Flysrbs08 bdenerigokce Ne güzel bende son adet tarihinin başlangıcından hesapladıgımda 20 günlük 🙈☺️ Testim silik çizgi çıktı ama ben testten önce göğüslerimin renginin değişmesi ve sol kasıgımın batmasından bildim gebelik olduğunu ☺️