Beratttt Abdullah tok’a gitmeyi düşünüyorum ne için doğumu onda yapmayacaksınız bilgi verirmisiniz bende sularda hilal berber kireççi ye gidiyordum ama gitmek istemiyorum artık ve doğum fiyatları çok yüksek 20 bin dediler bende tıpta Abdullah hoca çok övüldü ona gitmeyi dusunuyordum rica etsem bilgi verirmisniz