HelloooMomy Kızlar soru yukarda. Beta degerim sağlık ocağında 53.3 çıktı. Yarın tekrar kan vereceğim. İki kat arttıysa ilk randevuya 19 ocakta gitmek istiyorum. Sizce erken mi olur? Yoksa bir hafta daha bekleyeyim mi?
Mercan_35 HelloooMomy yarın ki test sonucuna göre git kuzum..korkma sakin ol inşallah bebişinide görürsün 🙏💞👶🏼
091022ma HelloooMomy kese görünür hatta belki kalp atışı bile duyulabilir ben dün tam 5 haftalıkken gördüm keseyi hayırlı olsun bu arada canım
HelloooMomy Tugces27 çok teşekkür ederim cevap için 😍 6+1 erken sanki değil mi 🥲 Bir hafta daha mı beklesem 🥲
Tugces27 HelloooMomy siz bilirsiniz ama dış gebelik boş gebelik olma ihtimali için ben erkenden gitmiştim öğrenmek istemiştim
HelloooMomy Tugces27 boş gebelik yaşadığım için ondan korkmam da dış gebelik korkunç 🥲 ne yapsam bilemedim yaaa
HelloooMomy Mercan_35 tamam bitanem.yarin ki sonucumu sana haber vereceğim. Tabi yarın değil cuma öğlen gibi çıkar sonuç 🥶 Ona göre sana haber vereceğim. Bana yardım et bu konuda yaaa. Erken gitmek istemiyorum ama dış gebelik korkusu da var ☹️🥲
Mercan_35 HelloooMomy kötüyü çağırma tatlım ne dış gebeliği yahu sakin ol pozitif düşün…Allah korusun dış gebelik belirti veriyor zaten..ağrı,betada düzensiz artış vs..
Mercan_35 HelloooMomy valla artış güzelse verme çünkü insanı yıpratıyor.Bekleyip keseyi görmeye git tatlım bence👍
HelloooMomy Mercan_35 ay evet yaaa şuan içim bir kötü mesela düzgün arttı mı artmadı mi insan çok takıyor
HelloooMomy Mercan_35 canım ben yine evde test yaptım koyulacak mı diye elime bir tane vardı. Artımed testin adı. İki gün önce yaptığım testten çokkkk çok silik çizgi çıkardı 😔 Acaba kimyasal mı geçiriyorummm aklımda deli sorular
Mercan_35 HelloooMomy test yapma artık yahu yarın inşallah çok iyi haberler vericeksin💞 Bazı testler bozuk oluyor hiç moralini bozma😘
HelloooMomy Mercan_35 o yüzden ikinci testi aldım onda hiç çıkmadı. 🥲 sabah ilk idrarla olan yine iki gün önceki ile aynı duruyor simdi. Offf insalah guzel çıkar dua et 😔🙏🏻