Kızlar iki gün önce bağırsak rahatsızlığından hastanede serum aldım. Doktor adet ortasında olduğum için döllenmeye zarar gelmemesi için ilaçlarını ona göre verdi. Bende yumurtlama dönemindeyim. Serumdan önce pik görürken serumdan sonra testim silik çıktı. Dün ve bugün ki o. testlerimde pik gibi? Sizce ilaçlardan dolayı mı testim silikleşti yoksa ikinci yumurtlama mı görüyorum? Testler bozuk olabilir mi? merak ettim ve aklıma takıldı belki bileniniz vardır diye sormak istedim. Aşağıya görseli bırakıyorum 😊💖