Ben normalde özelde takipliyim ama malum baya fiyatlarda artış oldu sanırım devlette doğum yapacağım bana en yakın seçenek Bursa şehir hastanesi daha önce hiç orda bir doktora gitmedim ayın 18 inde randevu aldım ama orda doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi acaba odalar nasıl, refakatçi sistemi nasıl, çalışanlar ilgi alaka nasıl acaba?