Arkadaşlar merhaba 19. Haftadan itibaren tansiyon takibi yapmaya başladım şuan 22. Haftadayim baş agrim oluyo ve çoğunlukla tansiyonum 12.8 üç dört kez 13.8 e çıktığını gördüm açıkçası preeklampsi den korkuyorum bu durumu yaşayıp gebeliği sorunsuz geçirenler oldumu acaba