Bsrdmrblk22 Kızlar merhaba kızım 4.5 aylık 6.300 gram şu an Prima premium care 3 numara kullanıyoruz ama sıkma izleri oluyor hep gevşekte bağlasam 4 numaraya geçmeli miyim yoksa büyük mü gelir karar veremedim bir türlü siz ne önerirsiniz?
071018 Bsrdmrblk22 merhaba elinizde prima fişi varmi bana 1 tane fis lazm da yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏