astroloji123 Eşim gidip busuru para verip sebamedin Kreminden almış düzenli olarak sürüyorum birtane bile çatlağım yok çok şükür bu arada 35 haftalığız. Fakat karnım asiri şekilde kaşınıyor bu gece gündüz uyutmuyor ve kremde fayda etmiyor zeytinyağı sürüyorum sürdüğüm an kesiliyor🤗👍🏽