Ben ilk gebeliğimde pahalı diye almamıstım. İlknemzirmeden gögsüm yara oldu lansinoh krem almıstım hiçbir işe yaramadı ve canım cok yandı eşimi gönderdim apar topar e bebekten aldı geldi. Her kim icat ettiyse allah razı olsun onu taktığım an acısı geciyordu hemde çamaşırla temas olmadığı için çabuk iyileştirdi 3 ay kullandım ben o olmasa ne yapardım 🤷♀️ Eger en baştan göğüs ucu yarasına çözüm bulmazsanız aylarca cekebilirsiniz kızlar aman dikkat edin.