Songul-12 Kızlar bebişlerinizin kilosu kaç bugün biz kontürole gittik 1900 dedi kilosu bana az geldi sanki sizin bebişlerin kilosu kaç
minikkelebek_ Songul-12 sizinde karnınız sanki aşağı inmiş gibi mi benim karnım bu hafta da asagi inmiş gibi önceki gibi de sert değil
Minigiim-vebenn52 minikkelebek_ 35 te gidicem cuma günü bakalım bağlayacak mı bilmiyorum 34 te minik minik sancın var magnezyum kullan bu sancılar çoğalmasın dedi
minikkelebek_ Minigiim-vebenn52 beni de 33. Haftamda Nst için çağırdılar daha bir haftam var benim sancım yok da ara ara karnımın içi ağrıyor sadece
Minigiim-vebenn52 minikkelebek_ benimde hiç sancım yoktu ama minik minik çıkmış nstde ağrımda yoktu şuan biraz var ama ya ara sıra karnımın içi acıyo
Minigiim-vebenn52 minikkelebek_ hiç sormadım canım ama bence sancı belirtisidir yalancı sancı diyolsr o çünkü nstden sonra çıkmaya basladı bende ara ara oluyo hep olmuyo ama bazen yürürken falan zorluyo otururken zorluyo hep yatmam gerekiyor
minikkelebek_ Minigiim-vebenn52 bende de ara ara oluyor uzanınca geçiyor yürürken sağa sola dönerken oluyor ama doktora gitmek istemiyorum kontrol günümden önce
Minigiim-vebenn52 minikkelebek_ ya bende nstye bağlanınca yirmi dk yattım o sedyede gözümün önünden geçti tüm aşamalar sanki 🤣🤣🤣🤣