Merhaba anneler bugün 17+1 deyiz.
Bazen vajinama doğru sanki çocuk doğacakmış gibi aşağıya tekme atarmış gibi bişey oluyor. Üst üste 6 7 kez falan oluyor günde. Karnımda hareketlerini hissediyorum fakat alt tarafa doğru da oluyor. Bu durum normal mi yaşayan var mı umarım anlatabilmişimdir