NimetSa Kızlar bugün 12 haftalık olduk 2 li tarama 12 haftanın içinde bi gün yaptırsam yada ne zamana kadar yaptırabilirim randevum vardı aslında bgn ama gidemiyorum Pazartesi gidebilcem o zamana kadar zamanı falan geçer mi bilgi verirmisiniz 😘