Elialicevik96 Kızlar doğum sonrası göbek olmasın diye korse kullanmak istiyorum ama sezaryanda ne kadar sonra kullanilabilir ve korse öneriniz var mı
Nurr_22_22 Elialicevik96 doktorum 10 gün sonra demisti ama iç dikişlerimin açısından 20 günden sonra kullandım