tugbaa1202 Kizlar selam 💐 Doktorum dün bebegimin cinsiyeti icin bi tahminde bulundu ama 12+4 deyim. Benziyor ama kesin degil bir aya kesinlesir dedi. Sizin bu haftalarda tahminde bulunup bir aya degistigi oldu mu deneyimlerinizi benimle paylasın 😌
Lavinya24 tugbaa1202 o haftalarda kıza benziyor dedi sonrasında erkek olduğu anlaşıldı 😊 16.haftadan önce çok fazla inanmamak lazım
tugbaa1202 Husna_34 aaa degisebiliyor demekki o zaman benziyorlara cok odaklanmamak lazim. Keske emin olmadan hic söylemeseler
Husna_34 tugbaa1202 aynen keşke söylemeseler😍 ama ben hep erkek hissetmiştim o yüzden çok kız diye benimsememiştim 😅
Lavinya24 tugbaa1202 evet evet çok fazla merak oluyo ama beklemekten başka çare yok allah gönlünüze göre versin inşallah🥰