orkidemm_ Fatma Bozkurt alanında başarılı, bilgili bir uzman 6. Ay’a kadar ona gittim ama ben çok negatif, korkan bir insanım özellikle gebelik meselesinde. Özel doktorumdan fazla ilgi, alaka, samimiyet bekliyorum onu da bulamadım. Tatmin olamadım yani. Çevremden Gülşah Hanım’ı çok öneren oldu samimiyet konusunda o yüzden ona geçiş yaptım. Her türlü doğum bir nevi bizim ve bebeğin elinde olan bir şey zaten doktorumdan beklediğim tek şey beni güzel teselli etmesi, güven vermesi, içimi ferahlatması, şefkatini, samimiyetini hissetmem lazım. Diğerlerine bakış Gülşah Hanım’da o hisleri yakaladım diye düşünüyorum. :')