Rexapin 2.5 mg kullanıyorum hamileliğimin 18.haftasindan beri şu an doğuma az bir süre kaldı anne sütüne az miktarda geçiyormuş kullanmam gereken bir ilaç sizce nasıl emzireyim daha önce ailemde doğum yapan tecrübeli anneler var bu konuda bilgi sahiber antidepresan kullanıp emzirmis kişiler az miktarda geciyo sonuçta doktor verdi sana kullan diye bizde kullandık hem emzirdim hem kullandık bırakma bilinçli ol diyolar doktorumda dedi ilacı hamilesin diye bırak deyen olursa kulak asma herkes bilgisi olmadan konusuyo cocugunun sağlıklı bı anneye ihtiyacı var öyle düşün dedi sizce nasıl yapayım sizlerde de tecrübeli olanlar bilgi verirmisiniz