Ozlemkaan yenidoğan 6 takım hediye geldi 2 takım 10 lu 4 takım 5 li bende yenidoğan 2 tane tulum aldım. Yenidoğan 5 tane zıbın 6 tane de 0 3 ay zıbın aldım. İki tane de 03 ay alt üst takım aldım. Şuanlık yeter gibi . E bebek bana yakın eksik olursa gidip almayı düşünüyorum. Siz isterseniz 03 ay olanlardan 5 6 tane takım fazla alın. Alt üst , tulum olmak üzere. Bebekler çok çabuk büyüyor yenidoğan fazla almayın.