benim başıma geldi acilden giriş yapıp doktora görünün lütfen. araştırma hastanelerinin kadın doğum acili oluyor. bu arada kanamaniz durana kadar çok hareket etmeyin cok ayakta kalmayın strese de girmeyin umarım yerleşme kanamasidir. her ihtimale karşı tedbirli olun