Girly-Babe Kızlar hamileliğinizin kaçıncı haftasında hasta olup antibiyotik kullanmak zorunda kaldınız bi sorun oldumu derin düşüncelerdeyim yaşayan bilen biri yardım etsin
Blueberry0 Girly-Babe ulan cuma günü yatışım yapılck dün kontrolüm vardı kuru öksürük boğaz ağrısı var ölüyorum resmen. hiç başıma gelmedi 3 gün kaldı doğuma geldi beni buldu. Antibiyotik yazdırma şansım yok şu an evde geçircem mecbur 😭😭
kubraaa123 Girly-Babe 2 kutu antibiyotik 2 defa antibiyotik serum 2 şasede toz antibiyotik kullanan biri olarak söylüyorum ki doktorunuza bırakın korkmayın, 2. Trimesterde daha uygun görülüyor.
Girly-Babe Blueberry0 çok geçmiş olsun bende 8 haftalık gebeyim enfeksiyonum çok yüksek iğne verdi antibiyotik ama bişey olur diye korkuyorum