Hamilelikte kasık fıtığı olan var mı ? Belirtileri ne oluyor ve nasıl anlayabiliriz ? İki gündür sağ ve sol kasigimda ağrı var dokunduğumda da yumurta büyüklüğünde şiştiğini farkettim. Yürüyüşümü çok kısıtlıyor ağrısı. Hangi bölüme randevu alınması gerek , kendiliğinden geçer mi bilgisi olan yazabilir mi lütfen