Kızlar 2 yaşında kızım var polikistik över ve tek tüpüm kapalı ama kızım tedavi görmeden 8 aylık evliyken hamile kaldım. 2 senedir yine hiç korunmadık 1 kez kimyasal gebelik geçirdim şimdi de doktora gideceğim yarın randevu aldım hemen ilaca başlar mu sizce bugün adetimin ilk günü