Ftmkrkt Merhabalar ☺️ Kaşıntıdan çıldırmak üzere olanlar burada mı 🤦🏼♀️ 27. Haftamdayım, kaşıntılarım çok uzun zamandır var zaten ve lierac jel kullanıyorum sanırım jel olduğundan dolayı yetmiyor, ama Hindistan cevizi yağı , badem , susam , kakao yağı herşeyi denedim yine kaşınıyorum 😞 ne kullanıyorsunuz , iyi gelen birşey vardır belki