Bebegim3444 Seyda-Koc erken gebelik testinde cok hafif cizgi olarak çıkar. Ama kan icin bir iki gun daha bekle. Kanda o zamanlar dusuk oluyor bide ikiye katlanmasını beklemek ayrı stres yapıyor.
Deletedmom_85 Seyda-Koc 7. Günü testlerim böyleydi canım Bu da 8.gun ki kaset test ⤵️ 9.gun kan vermiştim 190 çıkmıştı HCG biraz daha bekle bence. Evde testin varsa yapabilirsin ama çıkar varsa kaçıncı gün embriyosu?
Seyda-Koc Bebegim3444 cumayı bekliyorum o zaman dimi çok heyecanlıyım ya 8 ocak dediler ama o zamana kadar adet görmekten ödüm kopuyor sizler neler yaşadınız destek olabilir misiniz idrarda çıkmıyor benim
Seyda-Koc Deletedmom_85 5.gün emriyosu bugün transfer 7.günü idrar da çıkmadı işte erken diyende var kanda baktırim dimi ilk deneme bide ondan da tedirgin oldum
Deletedmom_85 Seyda-Koc idrar yaptın çıkmadı mı? O zaman biraz daha bekle canım varsada çıkmamış olabilir herkeste hemen çıkmıyor inşallah tutmuştur
Seyda-Koc Testlerin çok güzel bence ama idrarda çıkmaması normaldir inşaallah bide adet olcak gibi ağrılar oluyo kasıklarda bu ararlar
Deletedmom_85 Seyda-Koc vardır inşallah içini çürütme hemen sizin sorununuz neydi peki neden yaptırdınız?
Deletedmom_85 Seyda-Koc bizim sebepsiz infertiliteydi olmaması için bir sorun yoktu aslında sperm kalitesi sayısı, benim yumurta rezervim vs olmasına engel değildi yani
Seyda-Koc Deletedmom_85 benim arkadaşım da öyleydi hiçbir engel yoktu ama olmamıştı sonunda oldu erkek bebekleri doğdu 1 yaşına bile girdi😍
Deletedmom_85 Seyda-Koc bizimde kızımız olacak inşallah 33.haftaya gireceğiz yarın doğuma az kaldı inşallah rabbim isteyen herkese nasip eder hep dualarımda. Kendinden biliyorum çok zor zamanlardı Sizin kaç zamandır olmuyor hiç gebelik elde edebildinnz mi?