Kızlar az önce kadın doğumcuya gittim kan sonuçlarımı almak için her şeye normal dedi şu fol kısımlarındaki tüylenmeyi söyledi bana adetin 2 günü erkeklik hormonu bakılacak dedi sonradan hormon bozukluğu olur mu çünkü benim daha önce hiç böyle bir şeyim yoktu 4 yıl önce başladı gebe kaldığım zaman