Merhabalar.. sonuclarm cıkmıs ama sonuc ıcın bekleyemedm işe gitmek zorunda kaldm baktm acıklamiş tekrardan da 2 hafta sonra gideceğim kontrole.. acaba sonuclarm kötü mü anlayan bakablr mi rica etsem acil bir durum varsa eğer hemen giderm yoksa eğer 2 hafta sonra gideceğim