Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, evimiz klima ile ısınıyor bulunduğumuz yere henüz doğalgaz gelmedi. Bebek doğmak üzere sizce klima ile devam edebilir miyiz yoksa elektrikli soba mı almalıyız? Klima ile devam edip hava nemlendiricisi ile devam edebilir miyiz? Bu konuda hiç tecrübem yok, bilgisi veya önerisi olan var mıdır?