Fatmaaa95 Kızlar selammm, Dün ilk doz tetanoz aşısı oldum fakat her yerim ağıyor aşı olan kolumu kaldıramıyorum bir halsizlik ve yorgunluk var üzerime eklemlerim sırtımda ağrıyor bu semptomları yaşayan var mı acaba?
Azra8Engin Fatmaaa95 2 gün kendime gelemedim ayriyeten ateş yaptı galiba gece sürekli kabuslar gördüm uykumda ağlıyormuşum. Ayağa kalkamıyordum aşırı halsizlik vardı etimi kemigimden ayiriyorlardi sanki. En son Covid geçirdiğimde böyle olmuştum.
Azra8Engin Fatmaaa95 dediğim gibi en son Covidken böyle olmuştum 2 gün zorluyor 3. Gün hafifliyor 4. Gün birsey kalmıyor