Asiyam__010 canım ben 10 gündür kan görüyorum leke bile değil 14 haftalığım ve Progestan aldım ilaç doktor önerdi yazdı , bana etki etmedi hap çünkü leke gibi oldu kanım kopkoyu bir kanamaya döndü önce geldiğinde kırmızıydı ilaçtan önce bazen karnım ağrıyor ama bebeğin durumu iyi dedi kalbi de atıyor kanama var bu sefer kontrole gideceğim ve etki etmediğini söylerim iğnesi daha iyi belki iğne isterim tabi doktor başka metod vermezse daha iyi bilir kendi doktorum devlette ona daha söylemedim onlar yaşamıyormuş sanırım bu ilacı 9 unda gidecem durumu anlatcam bazılarının yatışı oluyormuş hatta en fazla o olur belki çok korkuyorum ama bebek iyi değişik bir şey durmuyor da tam durdu diyorum öbür gün leke bile değil Kara kan neyse başta kırmızıydı dinlenmen lazım kalkmaman lazım dedi anneme geldim ben kaç günlüğüne dinlenemek lazım