bensu_35 Dün gece acile sıklaşan sancılarla gittim nstde çok çıktı sancım açılmama baktılar hiç yok dediler doktor yatış istedi ama ne zaman doğurursun belli olmaz dedi ben yatışı kabul etmedim eve geldim ama açılma olması için evde neler yapabilirim sancılarım devam ediyor
bensu_35 Eliiiff_ yapıyorum pilates topunda hareketler yapıyorum sancı girdiğinde rahatlatıyor ama işte açılmayı etkilemiyor sanki ya da ilk doğumum diye geç oluyor
Eliiiff_ bensu_35 benim de ilk doğumumda 4 saatte doğum yaptım 0 açıklıkla hurma ye tek sayılarla bi de ahududu yaprağı çayı her gün iki fincan içmiştim
bensu_35 Btl234 izmir buca kadın doğuma gittim sabah normalde muayneye özele gidiyordum ama doğuma devlete gidicem
Gkce27 bensu_35 bol bol sıcak suyla duş al , squat yap, hurma ye, merdiven inip çık, sürekli yürü doktorum bana bunları tavsiye etmişti