Kızlar bu sancı nasıl bir şey hiç anlamadım ben ya bugün nstden sonra sürekli bir sancı giriyor gibi oluyor hayır olmadı olmadı nst günü başladı sanırım. Bebekte aşırı hareketlendi daha çok kasılıyor sanki. Gaz sancısı gibi mi bu sancı benimki tam olarak öyle alt karnımda üste doğru bolca gaz sancısı gibi giriyor