YigitPoyrazMomm nazazra24 Allah razı olsun canım benim çok güzel anlatın çok tesekur ederim bu bilgiler bana çok yarayacak❤🌸😍
nazazra24 YigitPoyrazMomm rica ederim canım sünnet zamanı da merak ettiklerin olursa yine sorarsın burda ama inan korkmana gerek yok az biraz canı yanıyor kuzucuklarımızın ama hepsi geçiyor üç dört gün sabretmen lazım sadece 🌸♥️🥰
YigitPoyrazMomm nazazra24 sagol bitanem aklıma takılan olursa sana yazarım yinede evet küçükler canları çok tatlı oluyor topuk kanı alırken bile odaya almadılar beni aklıma geldikçe ağlıyorum😢
Cgdem123 YigitPoyrazMomm 1 hafta önce sünnet ettırdım oğlumu 3 aylık çok ağladı krem felan verdiler 2 saatte bır sürüyorum karton bardak kullandık 3 gündür karton bardak kullanmıyoruz Yaptırın kışın daha ıyı bence yazın o kadar rahat edemezsin.
YigitPoyrazMomm Cgdem123 geçmiş olsun canım Rabbim damatligini askerliğini göstersin inşallah peki kartom bardak kaç gün kalması gerek orda canım
Eliiiff_ YigitPoyrazMomm yanmaz yanmaz merak erme acıyı auk unutuyorlar inanki oğlum ertesi gün hiç sünnet olmamış gibiydi 😍
nazazra24 YigitPoyrazMomm tamam canım ♥️ valla insanın içi gidiyor onlar öyle ağlayınca ama yapacak bişey yok mecburen yapmaları gerekiyor iyi olsunlar da iğne acısını unuturlar ☺️
Cgdem123 YigitPoyrazMomm amin inşallah ben şişkinliği geçince kullanmadım, karton bardagıda her ıslandıkca degıstırtım