Popmum Güzel anneler bugün en büyük fobim olan iğne korkusunu yendim ☺️ az önce aşımı oldum inanın hiç korkulacak bir şey yokmuş üstelik ilk defa hastaneyi ayağa kaldırmadan ağlamadan çığlıklar basmadan sonlandı 🤣 hemşire ile sohbet ederken bir anda olmuş bitmiş, benim gibi korkanlar varsa diye sizi yüreklendirmek istedim 💙
Hazinem Popmum bnde ilk aşımı 20. Haftamda yaptırdım Pazartesi günü ikinci aşım olucak bnde sen gbi hiç bişy olmadı derken bir iki gün sonra kendini gösteriyo belki sende olmaz ama bnm öyle oldu 🙂
Deletedmom431 Popmum ayyy canım o dert bende de vardı ama gerçekten dediğin gibi korkulacak hiçbirsey yok 😂 çok tatlı canım vardır cevremdekiler biraz korkuttu bu yüzden yok bayılmışlar falan 😂 ben hiç anlamadım valla hatta ne zaman yaptı ne zaman iğneyi çıkardı anlamadım bile 🤷♀️ Sakın kimseyi dinlemeyin canısılar kimsenin sizi korkutmasına iZin vermeyin ❤️
Popmum ebru23 tek bile gidebilirsiniz hiç korkmayın ben korkmadıysam canım acımadıysa burdaki herkes üstesinden rahatça gelir 😅
ebru23 Popmum korkmuyorum ya ben 😂😂😂 posta oulesine yazdim ben hasta oluncaigne isteyen biriyim esim tek gitmemi istemio
Popmum hunilimom beni 19 haftada aradılar fakat doktorum 20.haftada yaptır dedi 20+4teyim yaptırdım kendim gidip hem tansiyon kilo baktılar hem iğnemi oldum
Popmum hunilimom arıyorlar merak etmeyin şu an gerek duymamışlardır bir iki haftaya gel derler ama siz bildirdiniz değil mi gebeliğinizi sağlık ocağına?
celileturk Ben bana bir şişe iğne yerine 20 iğne verin razıyım diyenlerdenim. Bir defa bir hemşire korkutttu sadece beni oda hiç acımamıştı. Hemşire yakar aman kasma acıyacak falan yapmıştı çok sinir olmustum.
Popmum celileturk demek ki hemşireden hemşireye değişiyor şu an üstünden iki buçuk saat geçti hala bir ağrı sızı yok sağ olsun beni çok korkuttular 3 gün kolunu kaldıramazsın dediler ama hemşirem çok tatlı Allah razı olsun hem acıtmadı hem ağrıtmadı.
Hakyemez İnanin bende burda okuduklarımızdan sonra panik yapmıştım.yok koluna felç incek yok hissetmicen kolunla vedalas vs ama.hic acimadi şükürler olsun kasmayin kendinizi bebeginize yazık ben artık okumamaya çalışıyorum
payidar Popmum ilk gün benimde bir seyim yoktu gece ağrı hissetmeye başladım halada ağrı var biraz buz koydum ama 😊 belki sizde hiç bir belirti olmayabilir. Ve öyle kolumu oynatamayacak kadar kötü değil zaten 😊 ağrı var mı var , dayanılır mı dayanılır 😂