Smgemr 13 haftalık hamileyim sabah kalktığımdan beri eski sezaryen yerimde 5 dakikalık aralıklarda bıçak saplanması gibi ağrı olup geçiyor, daha önce yaşayan var mı? Birden ağrı saplanıyor duruyor, acaba bebek büyüyor diye mi yoksa başka bir şey mi🙃
Ebruarss Smgemr bebek büyüdükçe karın geriliyor haliyle ameliyat yeride , ama tabi doktora görünmenizde fayda vardır mutlaka
Smgemr umrumdadegil enfeksiyonum yoktu en son tahlillerimde, ameliyat yerimde hissediyorum ağrıyı değişik bir şey😔
umrumdadegil Smgemr üşütmüş olabilir misin acaba o zaman ayaklarına falan çorap giy sıcak tut kendini sezaryen yeri çok hasas oluyor hemen üşütmeye gelmiyor
Smgemr umrumdadegil teşekkür ederim canım öyle yaptım kalın çorap giydim karnımı kalın atkıyla sardım eğer geçmezse ona göre bakarım🙏