Esragok-k1 Kuzenimin tüp bebek ama rahim duvarında kanama var devam ediyor küçük kanama alanı var büyürse bebeklere sıkıntı yapar demiş yaşayan var mı
Pamuk Esragok-k1 Tüp bebekli degilim fakat 11. Haftaya kadar çok kanamalar yaşadım kanama alanım da çoktu.29. Haftadayim bol bol dinlenin.
Esragok-k1 Pamuk progestan fitil olarak mı kullandınız biz içiyorduk 2 tane fitil olarak kullanmaya başladık bu gün başka bir şeyler kullandınız mı