Kızlar bugün kontrolüm vardı doktorum bebeğin suyunun azaldığını, suyu azalan bebeği çok fazla içeride tutmamak gerektiğini söyledi. Cumartesi tekrar kontrol edelim duruma göre yatış veririz dedi. Normal doğum yapmak istiyordum ama suyu az olan bebeklerde doğum esnasında kalp atışında düşüş olabiliyor dedi. Büyük ihtimalle sezeryan olacağım. Benimle aynı durumu yaşayan var mı kafam çok karıştı