Burcinn__ doktordan edinme bir bilgim yok ama ben bilakis zarardan çok yararlı olacağını düşünüyorum. Normalde de çünkü durmadan bişey yiyip mide hiç boş kalmayınca hücre yaşlanması oluyor. O nedenle açlık vücut için iyi birşey, vücut için iyi olan bebek içinde iyidir diye düşünüyorum. Ben bazen 6 7 gibi akşam yemeği yiyip sonra 11 gibi kahvaltı yapıyorum 16 saat aç kalmış oluyorum yani. Özelikle böyle yapmıyorum ama akşam yemeğinden sonra canım bişi istemiyor.