Babyy001 Dra gideceksin ya normal yumurta takibini de yaptırsana canım hem kaç tane yumurtladığını görürsün hem de çatladığı günden emin olur kaçırmazsın inşallah olur bende evliliğimin 3. Yılında büyük kızıma gebe kalmıştım hadi darısı başına inşallah bu arada gebelik düşünen bütün kadınların folik asit içmesi gerekiyor biliyorsun değil mi hamile kaldıktan 3 ay sonuna kadar içmeye devam ediyorsun bebeğin tutunması ve gelişmesi içinde çok önemli