elifyksln Bende pcos hastasıydım ama Küçük kızıma hamile kaldığımda hemen hissettim sağlık ocağına gidip kan verdim regl günüm belli değildi 1,5 ay geçmişti sonuç negatifti hocam hissediyorum hamileyim dedim benimle dalga geçti imkansız diye bana bir hafta bekle tekrar yapalım demedi bende ona inandım saçımı boyattım lazere gittim iki gün tarlusal içtim göğüs ağrısı başlayınca dedim tamam daha tarlusal içmeme gerek yok adet olcam bıraktım ALLAH’tan bırakmışım neyse iki hafta geçti adet olmadım bütün regl belirtileri vardı ama eşime dedim tekrar tarlusal içeceğim öncesinde bir test yapalım tamam dedi testi bir yaptım aynı seninki gibi pozitif çıktı hemen öğlen dra gittim dr hamilesin dedi biraz bekleyelim dedi bende gerek yok hocam bebek büyük görünecek hayta kalp atışı bile duyarız dedim dr ultrasona bir soktu 6 hafta 4 günlük kalp atışını da duyduk çok şükür ama işte ben senin gibi akıllıca davranmadım salak gibi söktürücü içtim progestan yada duphaston içseydim o kadar stresi yaşamazdım herşey gayet normal devam etti hamileliğim gayet güzel geçti sadece doğumdan sonra bebeğimin kalbinde darlık olduğu ortaya çıktı ben bunu lazer boya ve tarlusala yordum başka bir sıkıntı yoktu çünkü çok şükür kızım şu an 3 yaşında darlıkta hafifl