Glstn_33 ne kadar geçti eski ameliyatın üzerinden ? Benim de en baştan beri ara ara hafif sancılarım oluyo orda ama çok şiddetli değil ufak ufak ve nadiren oluyo doktorum normal demişti. 2,5 sene geçti benim öncekinin üstünden şu an. Ama ağrın şiddetli olursa veya uzun süreli olursa doktoruna bildir çok beklemeden. Kontrolün ne zaman bi dahaki ?