Dilaradefe28 Kizlar bugun bat günüm daha olmadım 25 inde ayin korunmasiz iliskimiz oldu test yaptim birsey cikmadi 9 gun gecti iliski ustunden sizce erken mi test yaptim ihtimal nedir?
inciela1234 Dilaradefe28 ilişkinin üzerinden 14 gün geçmesine rağmen benim testte negatif çıkmıştı acele etme
Dilaradefe28 _yeni1tazeanne_ bugun kuzum aciklamada belirtttim ama olmadim korunmasiz iliskim sadece adete yakin 10 gun vardi 1 kere oldu 9 gun gecti iliski ustunden bugun gunum ama olmadim
_yeni1tazeanne_ Dilaradefe28 kusura bakmayın dikkatimi verememişim biraz daha bekleyin gününüz geçtiğinde yapın erken yaparsanız varsa da yok çıkarsa hüsrana uğrarsınız geç döllenme olabiliyor bazen Rabbim gönlünüzdekini nasip etsin inşaallah 🤲
Dilaradefe28 _yeni1tazeanne_ bugun gunumde olmadim bakalm 2 3 gün daha olmazsam tekrar test yapip cikarsa kan vericem normalde en fazla aksamina olurdum 🤭🙈 amin hepimizin insallah