Lesyaa Kızlar belim kopucak gibi adet olucakmş gbi agrılarım başladı bu neye işaret dogum erkenmi demek 😒daha süremiz var
minnakannesi38 Lesyaa bendede aynı seyler var 34 haftalığız bıçak saplanır gibi saplanıyor geçenleri şuracıkta bekliyimm🤦🏻♀️
Oznurboluzun Lesyaa benimde sadece belim ağrıyor 2 gündür iş yapıyorum mecbur dikkat ederek ama sanki çok ağır iş yapmışım gibi geceleri vile çok kötü oldu şuan yine var hafiften ama eğrilip doğrulurken biraz fazla ağrıyor 35+3 gunluguz kızımla 💜
sonsuzmasalim Lesyaa bendede aynı sorunlar var hatta aşağa doğru çok bastırıyor ve ağrılarım var. dün doktora gittim baktı açılma yok sancı yok doğuma hazırlık yapıyor vucudun normal eğer çok şiddetlenirse hastaneye git dedi bana
Yarenelibol Bnmde aşaya çok basınç var kafası kanalda o yüzden sanırsam nst ye bugün girdim arı cıkmamıs doktora sordm evham yapma normal artk dedi herşey gayet iyi ama kasıklarım arıo adet olcak gibi 35+1